Ołoszenie o prace w projekcie LIFEkulikPL
Poszukujemy osoby na stanowisko asystenta/ki ds. rozliczeń projektu (1/2 etatu) do realizacji zadań administracyjnych w projekcie pn. „Kulik WIELKI zagrożony. Ochrona kulika wielkiego Numenius arquata w Polsce” (numer 101147995, akronim: LIFE23-NAT-PL-LIFEkulikPL), współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu LIFE oraz Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
Informacje o projekcie:
https://www.bocian.org.pl/kulik/life
Miejsce pracy:
Biuro Towarzystwa Przyrodniczego „Bocian” ul. Srebrna 16/9; 00-810 Warszawa oraz obszary objęte przedmiotowym projektem: obszar Natura 2000 Bagno Pulwy PLB140015, obszar Natura 2000 Dolina Dolnego Bugu PLB140001, kompleks łąk "Żelizna".
Okres zatrudnienia:
- 01.01.2025 – 30.06.2025 r. (umowa próbna)
- 01.07.2025 – 31.12.2029 r. (umowa na czas określony)
Forma zatrudnienia:
Umowa o pracę w wymiarze 1/2 etatu
Wysokość wynagrodzenia:
2890,00 zł brutto/m-c
Zakres obowiązków na stanowisku asystent/ka ds. rozliczeń projektu (1/2 etatu):
- pomoc w koordynacji działań zaplanowanych w projekcie;
- sporządzanie dokumentów niezbędnych do rozliczenia projektu, w tym kwartalnych rozliczeń projektu;
- opisywanie dokumentów finansowych;
- współpraca z księgowością;
- pomoc w obsłudze zamówień publicznych;
- sporządzanie umów z wykonawcami prac;
- kontrola administracyjna podmiotów zewnętrznych świadczących usługi w ramach projektu;
- administracja projektu;
- organizacja, nadzór i rozliczanie pracy wolontariuszy w projekcie;
- prowadzenie biura projektu;
- udział w cyklicznych spotkań zespołu projektowego;
- kształtowanie dobrego wizerunku projektu oraz TP „Bocian” poprzez podtrzymywanie; dobrych relacji i współpracy z lokalną społecznością i instytucjami zaangażowanymi w projekt;
- inne wg potrzeb wynikających z realizacji projektu.
Wykształcenie:
- wykształcenie wyższe, preferowane na kierunku przyrodniczym
Preferowany kandydat/kandydatka: :
- doświadczenie w obsłudze administracyjnej projektów o tematyce przyrodniczej, zwłaszcza finansowanych z funduszy UE;
- dodatkowe szkolenia/praktyki/staże/wolontariat o tematyce związanej z ochroną przyrody;
- prawo jazdy kat. B;
- możliwość wykorzystania prywatnego samochodu do celów służbowych na podstawie odrębnej umowy użyczenia.
Mile widziane (umiejętność, cechy):
- zdolność koordynacji prac własnych i innych;
- chęć do pracy w zespole;
- umiejętność obsługi arkuszy kalkulacyjnych;
- terminowość i rzetelność;
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
- elementarna znajomość procedur zamówień publicznych;
- podstawowa wiedza na temat krajowego programu rolno-środowiskowo-klimatycznego.
Oferujemy:
- pracę w wspierającym zespole;
- elastyczne godziny pracy i możliwość pracy hybrydowej;
- pracę z misją;
- możliwość rozwoju zawodowego.
List motywacyjny oraz CV należy przesłać na adres mailowy: dominik@bocian.org.pl w terminie do 06.12.2024 r.
Prosimy o dodanie do maila i CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Towarzystwo Przyrodnicze „Bocian” moich danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”
Wybrane osoby zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną, która odbędzie się w biurze TP „Bocian”: ul. Srebrna 16/9; 00-810 Warszawa.
Osoba do kontaktu:
Dominik Krupiński (kierownik projektu) – e-mail: dominik@bocian.org.pl, tel. kom. 602 282 549
Galeria zdjęć
Podziel się artykułem
musisz zalogować się, aby dodać komentarz... → Zaloguj się | Rejestracja